Як отримати електронні довірчі послуги у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (алгоритм дій)?
Для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно: ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП; підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача(www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація»обравши відповідну категорію (також можливо надати документи за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»); звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів, у разі наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку «Дія», версії не нижче 2.0 – ідентифікація користувача та передача документів здійснюється за допомогою смартфону. ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів. Ми в Інтернет-просторі, приєднуйтесь! https://lv.tax.gov.ua/ https://www.facebook.com/tax.lviv/11:09:35 21.01.2022