ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025 році (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025 році (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області; вул. Січових Стрільців, 34, м. Комарно, 81562; код за ЄДРПОУ — 26411516; категорія замовника — замовник здійснює закупівлі для потреб органів місцевого самоврядування.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025 році (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями UA-2025-01-05-000879-a
Розмір бюджетного призначення: 1 886 164,00 грн (один мільйон вісімсот вісімдесят шість тисяч сто шістдесят чотири грн. 00 коп.) згідно з наявними кошторисними призначеннями на 2025 рік.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Загальна сума - 1 886 164,00 грн.; з них:
- 644 664 грн – кошти місцевого бюджету
- 1 241 500 грн – кошти державного бюджету (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти)
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено виходячи із потреби у закупівлі послуг з організації гарячого харчування на 2025 рік (кількість учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти, тривалість освітнього процесу), з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель». Також було враховано постанову КМУ від 20.12.2024 року № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» та додатково виділені кошторисні призначення, які мали б бути достатніми для закупівлі необхідного обсягу послуг.
Загальна вартість харчування розраховується:
1. Дітодні для учнів та дітей (згідно даних, які містяться у таблиці нище х(перемножуємо) на вартість 1-го дітодня (вартість харчування 1 дитини на 1 день) для учнів та дітей, грн. =виводимо загальну вартість харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти.
п/п |
Назва установи |
Вікова категорія |
К-ть робочих днів |
К-ть дітей |
Дітодні
|
Вартість 1-го дітодня, грн |
Сума |
Комарнівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів |
1-4 клас |
82 |
144 |
11 808 |
|
|
|
2 |
Березецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Героя України Павла Сбитова |
1-4 клас |
82 |
24 |
1 968 |
|
|
3 |
Грімненський заклад загальної середньої освіти |
1-4 клас |
82 |
47 |
3 854 |
|
|
4 |
Переможненський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів імені Андрія Халака |
1-4 клас |
82 |
74 |
6 068 |
|
|
5 |
Підзвіринецький заклад загальної середньої освіти I-III ступенів |
1-4 клас |
82 |
46 |
3 772 |
|
|
6 |
Тулиголівський заклад загальної середньої освіти |
1-4 клас |
82 |
14 |
1 148 |
|
|
7 |
Новосільська гімназія імені Назара Подібки |
1-4 клас |
82 |
39 |
3 198 |
|
|
8 |
Бучалівська гімназія |
1-4 клас |
82 |
46 |
3 772 |
|
|
ВСЬОГО: |
82 |
434 |
35 588 |
|
|
Обґрунтування технічних, якісних характеристик.
Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 (зі змінами) (далі - Постанова).
Учасник повинен щодня проводити бракераж готових страв за участю медичного працівника установи чи іншої визначеної керівником закладу відповідальною за проведення бракеражу особою/ами. У разі встановлення та актування бракеражем факту неякісного приготування готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин та забезпечити дотримання вимог щодо відбору і зберігання добових проб страв.
Кількість дітей на харчування узгоджується замовником кожного дня.
Надання послуг повинно здійснюватися лише при наявності умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом харчоблоку.
Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі їх наявності) та сезонність (осінь, зима, весна, літо). Послуги їдалень, а також приготування їжі будуть здійснюватися виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку на базі такого закладу освіти: Переможненський ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Андрія Халака до інших закладів освіти Учасник організовує довіз (кейтеринг) готової їжі. Ціна послуг має включати в себе витрати на закупівлю продуктів, транспортні видатки, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, тощо. Ціна послуг повинна включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі.
Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника.
Учасник повинен передбачити проведення відомчого лабораторного контролю питної води, готових страв, гігієнічних змивів з об’єктів навколишнього середовища, параметрів мікроклімату та освітленості в приміщеннях харчоблоку
На вимогу замовника учасник повинен представляти документи про якість та безпечність на усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.
Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам: із дотриманням вимог наказу МОЗ України 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931 «Інструкція з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), Закону України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 №142-V та інших нормативних документів, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» та інших нормативних документів.
Виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України.
Готова їжа передається Замовнику у оборотній тарі, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим.
Зразкове 5-денне циклічне меню повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на п’ять днів.
Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з обґрунтуванням можливості доставки товару з дотриманням заявленого температурного режиму.
Готова їжа передається Замовнику у оборотній тарі, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим.
Постачальник повинен забезпечити:
- обов’язкове супроводження сировини та продуктів харчування товаро-транспортною накладною, оформленою відповідно до вимог глави 11 (Правила оформлення документів на перевезення) наказу Міністерства інфраструктури № 413 від 03.06.2019);
- наявність для сировини, харчових продуктів обов’язкової інформації для споживачів та маркування, передбачених законодавством;
- наявність протоколів лабораторних випробувань сировини та харчових продуктів.
На вимогу замовника учасник повинен представляти документи про якість та безпечність на усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.
У складі тендерної пропозиції учасники подають розрахунок вартості харчування. Також учасники подають свої меню із зазначенням вартості страв та харчування на одного учня (дитину) за один день. Якщо вартість харчування буде різною у різні дні тижня – в такому випадку учасник окремо зазначає середню вартість харчування за один день та вираховує ціну своєї тендерної пропозиції виходячи із середньої вартості харчування за один день. Вартість харчування повинна становити: для учнів 1-4 кл. не більше 53 грн. за 1 день.