Гаряча лінія» Городоцької ДПІ - дистанційне спілкування з ДПС
Городоцька ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області активно проводить інформаційні заходи для платників податків.
Заступником – начальника Городоцької ДПІ проведено черговий сеанс телефонної «гарячої лінії» на тему: «Дистанційне спілкування з ДПС».
Під час «гарячої лінії» було розглянуто багато питань з приводу можливостей електронних сервісів податкової служби.
Державна податкова служба пропонує сучасні та зручні цифрові рішення, що дозволяють громадянам виконувати податкові зобов’язання дистанційно.
Упродовж телефонного зв’язку фахівцем було поінформовано, що податкова служба надає можливість платникам податків і громадянам дистанційно формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання.
Також при спілкуванні податківець акцентував увагу платників на основних аспектах Національної стратегії доходів до 2030 року та заходів ДПС із її впровадження (на період 2024 – 2025 роки).
До слова, створення та впровадження сучасних цифрових рішень податкового адміністрування – серед головних цілей Національної стратегії доходів, яка передбачає удосконалення процедур податкового адміністрування, яка необхідна для забезпечення потенціалу задоволення фіскальних потреб у середньостроковій перспективі.
Однією з основних цілей Національної стратегії доходів України є діджиталізація податкової служби та розвиток електронних сервісів для платників, удосконалення податкового адміністрування. підвищення рівня добровільної сплати податків та податкової культури в суспільстві.
На сьогодні найпопулярнішим електронним сервісом Державної податкової служби є Електронний кабінет, функціонал якого постійно доповнюється новими можливостями відповідно до потреб платників податків та змін законодавства.
Сервіси Е-кабінету доступні з персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет.
Зокрема, під час заходу надходило питання щодо повної інструкції функціоналу, можливостей режимів та сервісів. Відповіді на популярні запитання розміщено за покликанням: https://cabinet.tax.gov.ua/help/. Доступно та просто про сервіси Е-кабінету, Е-кабінету для громадян та InfoTAX для платників податків у інформації підрозділу «Е-кабінет» розділу «Онлайн-навчання» вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/ ).
Фахівець акцентував увагу, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Листування контролюючих органів з зазначеними платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, а також з фінансовими агентами у випадках, визначених ПКУ, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.
Найбільш популярне питання, яке цікавило платників це формування та надсилання документів звітності в електронній формі платник.
Надані роз’яснення як скористатися Електронним кабінетом (cabinet.tax.gov.ua) та сформувати і надіслати звітність.
Меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів.
Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом.
Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.
Всі додзвонювачі отримали вичерпні відповіді та роз’яснення на запитання, які їх цікавили.
Також, за отриманням усних консультації з питань застосування податкового законодавства, законодавства з питань сплати ЄСВ, допомоги у користуванні сервісами Електронного кабінету платника та застосунку «Моя податкова» щодо отримання адміністративних послуг, подання податкової звітності до органів ДПС, сплати податків та отримання інших сервісів можна звернутись до працівника Городоцької ДПІ за телефоном (0231) 30-706.