A A A K K K
для людей із порушенням зору
Комарнівська територіальна громада
Львівська область, Львівський район

Городоцька ДПІ: протягом січня – березня 2024 року працівниками ЦОП надано понад 1900 адмінпослуг

Дата: 04.04.2024 15:54
Кількість переглядів: 45

 Впродовж січня – березня 2024 року в Центрі обслуговування платників Городоцької ДПІ громадянам та суб’єктам господарювання надано 1985 адміністративних послуг з них 531 в електронній формі. Про це зазначив начальник інспекції Роман Миськів у коментарі для Городоцької преси «Народна Думка».

         Серед основних послуг: видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з ДРФО – 986, надання відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 437, надання витягу з реєстру  платників єдиного податку – 185. Крім цього, зареєстровано 41 книгу обліку розрахункових операцій, 23 касових апаратів та прийнято 208 заяв  щодо реєстрації платника єдиного податку.

         Також, у ЦОП надаються інші послуги, зокрема надання консультацій щодо подання звітності в електронному вигляді, роз’яснень та проведення звірки про сплату майнових податків, застосування права на податкову знижку, функціонування електронних сервісів. 

         Нагадуємо,  що до 1 травня 2024 року триває  щорічна кампанія декларування доходів громадян, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи. 

         Декларацію можна подати в електронному вигляді через Електронний кабінет (cabinet.tax.gov.ua) у розділі «ЕК для громадян» – «Податкова декларація про майновий стан і доходи». 

       Консультаційну допомогу з питань декларування, подання декларації можна отримати в Центрі обслуговування платників  податкової інспекції. Також, податкові роз’яснення  розміщені на офіційних сторінках ДПС, у соціальній мережі Фейсбук, через Телеграм тощо.

Змінили реєстраційні дані – повідомте податкову службу

 

         Начальником Городоцької ДПІ Романом Миськівим надано коментар.

          Фізичні особи зобов’язані повідомляти контролюючі органи про зміну реєстраційних даних (зміна місця проживання, прізвища, імені, по батькові, паспортного документа, тощо) у місячний термін з дня настання таких змін відповідно до вимог ст.70 Податкового кодексу України шляхом подання заяви за формою №5ДР або заяви за формою №5ДРП. Порядок та процедура подання відповідних заяв визначається р.VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – Державний реєстр), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174. 

Заяви за формою № 5ДР або Заяви за формою № 5ДРП подаються особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу. 

Водночас фізичні особи мають право, використовуючи кваліфікований електронний підпис, подавати в електронному вигляді Заяву за формою №5ДР, через приватну частину Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua), або заходити в неї через офіційний вебпортал ДПС України.

 

 

Тренінг у Городоцькій ДПІ

 

        Фахівцями Городоцької ДПІ ДПІ проведено тренінг з платниками податків, які використовують РРО/ПРО та проінформовано, що на період відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, та не більше 168 годин протягом календарного місяця для одного суб’єкта господарювання. Водночас, на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану або обставин непереборної сили проведення розрахункових операцій, що здійснюються в режимі офлайн, та використання фіскальних номерів із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, можуть здійснюватися з перевищенням строків (п.13 Закону України від 15.03.2022 № 2120-IX).

Протягом години після встановлення зв’язку із фіскальним сервером контролюючого органу здійснюється передача копій створених ПРРО розрахункових документів з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами до фіскального сервера контролюючого органу. Такі розрахункові документи мають бути передані до моменту передачі електронного фіскального звіту, електронного фіскального звітного чека за день, коли були сформовані такі розрахункові документи. Враховуючи викладене, при організації та проведенні фактичних перевірок ДПС будуть враховані підтверджені обставини  непереборної сили, що призвели до неможливості виконання суб’єктами господарювання окремих вимог законодавства щодо порядку проведення розрахункових операцій.

 Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»: https://t.me/infoTAXbot.

Підписуйтеся на канали інформування ДПС : 

https://t.me/tax_gov_ua 

facebook.com/TaxUkraine/ 

youtube.com/TaxUkraine 

Фото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень