Комарнівська територіальна громада
Львівська область, Львівський район

Семінар у Городоцькій ДПІ

Дата: 19.02.2024 19:25
Кількість переглядів: 153

  Фахівцями Городоцької ДПІ проведено семінар з платниками податків з питань змін податкового законодавства щодо актуальних питань застосування РРО та платіжних терміналів при здійсненні готівкових розрахунків,  переваги використання та порядок реєстрації ПРРО, ведення товарного обліку, відновлення штрафних санкцій за порушення  готівкових розрахунків та   встановлення їх нових розмірів. Надано роз’яснення щодо редагування цін в програмному реєстраторі розрахункових операцій (далі - ПРРО).

Зокрема, звергнули увагу, що редагування у ПРРО цін товарів здійснюється шляхом редагування номенклатури товарів. Користувачу необхідно перейти у меню «Довідники», обрати необхідний товар для редагування, натиснути на обраний товар лівою кнопкою миші або навпроти обраного товару натиснути на іконку для редагування у режимі налаштування та внести необхідні зміни. Підрозділ «Перегляд, редагування та видалення номенклатури» розділу «Довідник номенклатури» керівництва користувача ПРРО.

Крім того, нагадали присутнім про можливість отримання податкової знижки та перелік необхідних  підтверджуючих  документів та розповіли про переваги використання електронних сервісів податкової служби, зокрема «Електронного кабінету» для подання податкової декларації про майновий стан і доходи.

Сервіси Електронного кабінету для суб’єктів господарювання

Начальником Городоцької ДПІ надано коментар.

Електронний кабінет – це інформаційно-комунікаційна система, яка створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді. 

 Сервіси приватної частини Е-кабінету для суб’єктів господарювання: 

- реєстраційні та облікові дані; 

- доповнення облікових даних інформацією про види діяльності (КВЕД); 

- дані про об’єкти оподаткування; 

- інформація про стан розрахунків з бюджетом; 

- листування з органами ДПС; 

- надсилання в електронному вигляді сервісних запитів за встановленими формами та отримання інформації; 

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики; 

- перегляд та друк раніше поданої звітності; 

- перегляд вхідних/вихідних документів (квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо); 

- надання згоди на отримання контрагентом інформації про себе; 

- надання згоди на отримання банківською установою інформації про податковий борг; 

- податковий аудит (критерії ризику); 

- доступ до сервісів Е-ПДВ, Е-акциз; 

- РРО/ПРРО; 

- доступ до Єдиного рахунку; 

- доступ до реєстрів, отримання інформації з реєстрів; 

- інші електронні сервіси та корисна інформація. 

Платники ПДВ в приватній частині Електронного кабінету мають можливість: 

- реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН; 

- доступу до даних ЄРПН; 

- подання в електронному вигляді повідомлень, скарг на рішення Комісії ДПС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН; 

- доступу до сервісів системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ): розрахунок суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН; перелік операцій, зареєстрованих в СЕА ПДВ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо); 

- доступу до аналітичних сервісів системи автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків: показник D (навантаження за останні 12 календарних місяців); показник P (сума ПДВ, зазначена у зареєстрованих податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН у звітному періоді); показники Позитивної податкової історії (ППІ); інформація щодо відповідності платника ПДВ критеріям ризиковості. 

Сервіси для платників акцизного податку: 

- реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування в ЄРАН; 

- доступ до даних ЄРАН; 

- сервіси системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового: перелік операцій, зареєстрованих в СЕА РПСЕ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо); перелік акцизних складів та інформації щодо обладнання акцизного складу; результат зіставлення показників обсягів обігу спирту етилового. 

Внесок кожного громадянина у розвиток своєї країни – сплачені податки та збори

Фахівці Городоцької ДПІ інформують, що повноваження, завдання та функції органів ДПС визначено Податковим кодексом України від 02 грудня 201 року № 2755-VI зі змінами (далі – Податковий кодекс). Так, до основних функцій контролюючих органів, зокрема, належить контроль за дотриманням платниками податків вимог податкового законодавства, своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів і платежів.

Відповідно до вимог Податкового кодексу податкові органи здійснюють перевірку правильності нарахування та перерахування податків та зборів до бюджету від фактично нарахованої заробітної плати найманим працівникам.

Головне управління ДПС у Львівській області звертається до найманих працівників, у яких відсутній трудовий договір із роботодавцем, на підприємстві не ведеться табель обліку робочого часу, заробітна плата виплачується без її документування та нарахування, виплати проводяться «у конвертах», найманому працівнику відомо, що він працює «неофіційно», повідомляти про такі факти органи ДПС. Без офіційного працевлаштування втрачається страховий стаж, необхідний для виходу на заслужений відпочинок, та гідний розмір пенсії в майбутньому. Внесок кожного громадянина у розвиток своєї країни – сплачені податки та збори.

Наймані працівники можуть повідомляти про факти порушень податкового законодавства з боку роботодавців на «гарячу лінію» ДПС за телефоном: 0-800-501-007. 

 

 

У Городоцькій ДПІ надають консультації платникам податків щодо декларування доходів, отриманих у 2023 році

      Працівники Городоцької ДПІ проведено «круглий стіл» з платниками податків щодо декларування громадянами доходів, отриманих у 2023 році. Податківці зауважили, що з початку 2024 року діє нова форма податкової декларації та інструкція щодо її заповнення, оновлена редакція яких затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28 серпня 2023 року № 467 «Про затвердження Змін до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи».

Строки подання декларації:

  • фізичні особи-підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) та фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність – до 1 травня року, наступного за звітним;
  • громадяни, у яких виникає обов’язок щодо подання податкової декларації – до 01 травня року, наступного за звітним;
  • фізичні особи-підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у разі припинення підприємницької діяльності – протягом 20 календарних днів місяця наступного за календарним місяцем, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням;
  • резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, - не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду;
  • фізичні особи, яких є право на податкову знижку, - до 31 грудня (включно) року, наступного за звітним.

Також фахівці органів ДПС звернули увагу на переваги подання декларацій засобами електронного зв’язку, а саме приватною частиною «Електронного кабінету».

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень