Про отримання громадянами податкової знижки під час «гарячої лінії» у Городоцькій ДПІ
Нещодавно у Городоцькій ДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв`язку «гаряча лінія» щодо отримання громадянами податкової знижки. На запитання громадян відповідав начальник Гордоцької ДПІ Роман Миськів.
Під час сеансу телефонного зв’язку найбільша кількість питань стосувалися переліку витрат, дозволених для включення до податкової знижки, та переліку документів, які необхідно надати щоб скористатись правом на нарахування податкової знижки.
Роман Миськів проінформував додзвонювачів, що громадяни можуть повернути собі частину сплаченого податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати минулого податкового року. Також ознайомила з переліком витрат, дозволених до включення до податкової знижки. Зокрема, це витрати на: навчання; отримання доступного житла за державними програмами; оплату допоміжних репродуктивних технологій; відсотки за іпотечним кредитом; внески на благодійність; страхові платежі (внесків, премій) за договорами довгострокового страхування життя; пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення та ряд інших.
Крім того, начальник ДПІ зазначив, що для оформлення податкової знижки необхідні такі основні документи: копія паспорта; довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку; довідка про заробітну плату, отриману протягом звітного року; копії документів, що підтверджують сплату (квитанції, платіжні доручення тощо); документ, що підтверджує ступінь споріднення (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб), якщо витрати здійснено на користь члена сім’ї.
Для інформаційної підтримки та допомоги платникам податків функціонує Контакт-центр ДПС
Фахівці Городоцької ДПІ інформують.
Для інформаційної підтримки та допомоги платникам податків щодо стану обробки податкової звітності, реєстрації податкових накладних та функціонування електронних сервісів функціонує Контакт-центр ДПС, в який можна звернутися за номером тел. 0 800 501 007 зі стаціонарного телефону безкоштовно. Разом з тим у кожному регіоні України працюють «гарячі лінії», за якими надаються консультації платникам податків.
Всю необхідну інформацію можна знайти на головній сторінці вебпорталу Державної податкової служби України за посиланням https://tax.gov.ua та субсайті Головного управління ДПС у Львівській області https://lv.tax.gov.ua .
Інтернет-торгівля та РРО: Доставка товару здійснюється з оплатою товару у відділенні пошти
Під час проведення тренінгу з платниками податків, фахівці Городоцької ДПІ зазначили, що у випадку післяплати за отриманий товар фіскальний касовий чек надає оператор поштового зв’язку.
Товар замовляється покупцем на сайті інтернет-магазину. Продавець передає товар оператору поштового зв’язку, який від свого імені приймає післяплату та надає фіскальний касовий чек РРО чи ПРРО, який це підтверджує. Надалі оператор поштового зв’язку перераховує кошти за товар зі свого рахунку на рахунок інтернет-магазину.
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv
Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Львівській області Телеграм: https://t.me/tax_service_Lviv
Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot».