Комарнівська територіальна громада
Львівська область, Львівський район

«Гарячу лінію» щодо повернення на довоєнну систему оподаткування провели у Городоцькій ДПІ

Дата: 11.08.2023 13:58
Кількість переглядів: 92

На запитання платників податків під час «гарячої лінії» відповів заступник начальника Городоцької ДПІ Орест Мельник. Більшість питань стосувалося ключових змін, запроваджених Законом №3219-IX, зокрема щодо застосування РРО та/або ПРРО.

Так, Орест Мельник наголосив, що наразі фіскалізацію операцій повинні здійснювати фізичні особи-підприємці ІІ-ІV груп єдиного податку та підприємці загальної системи оподаткування, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 

 Про новації податкового законодавства розповіли платникам городоцькі податківці

 

   Про основні зміни, які стосуються оподаткування підприємців – спрощенців, розповіли на зустрічі з платниками податків фахівці Городоцької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області .

Зокрема, вони наголосили на обов’язковому застосуванні РРО/ПРРО при здійсненні розрахункових операцій та використанні електронних платіжних засобів. Крім цього, розповіли про заборону з 1 серпня використовувати ПРРО в режимі офлайн без отриманого в податковій службі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, відновлення з 1 жовтня відповідальності платників податків за порушення у сфері РРО при продажу підакцизних товарів та спрощення вимог до відображення у фіскальному чеку назви товару.  

Фахівці звернули увагу і на обов’язковій сплаті майнових податків та наголосили, кому цього року буде нараховане ще й мінімальне податкове зобов’язання.

Про Отримання довідки

про відсутність заборгованості з платежів

 

Фахівцями Городоцької ДПІ проведено зустріч з платниками податків та  надано роз’яснення щодо можливості отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Зазначається, що для отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка) платник подає заяву про надання Довідки про відсутність заборгованості з платежів (далі – Заява).Форма Заяви визначена додатком 2 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» (далі – Порядок № 733).

Заява подається платником (на його вибір): 

-         у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу. Якщо Заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу; 

-         в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету, з дотриманням вимог закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». 

Довідка або відмова у наданні Довідки готуються контролюючим органом за основним місцем обліку платника, уповноваженим здійснювати заходи з погашення податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано (п. 4 Порядку № 733).

Пунктом 6 Порядку № 733 встановлено, що строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.

У разі якщо платник не отримав Довідку, сформовану у паперовій формі, до закінчення строку її дії, така Довідка зберігається в уповноваженому органі. 

При цьому, відповідно до п. 8 Порядку № 733 за наявності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платнику готується лист (у довільній формі) з вмотивованою відмовою щодо надання Довідки. Лист вручається особисто платнику (його законному чи уповноваженому представникові) або надсилається платнику у порядку, встановленому ст. 42 Податкового кодексу України.Фото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень